miércoles, 13 de abril de 2011

spoiler naruto 535

Naruto 535 spoiler imagen 1

Naruto 535 spoiler imagen 2

Naruto 535 spoiler imagen 3


English:

Naruto Chapter 535 : Iruka’s persuasion
To Naruto he is the strongest barrier.

Naruto : Iruka-sensei, what are you doing on this remote island ?
Iruka : Hehe … We came here because we were given the mission to come and assist. This island was in
big danger, or so I heard.

Naruto : Then … Why can’t I go outside ?
Iruka : Unknown beasts and animals appeared here, we must get a fix on who they are and …

Naruto : I felt the Kyuubi’s chakra outside, is this related to what you’re talking about ?

Gen : Did he felt Kinkaku and Ginkaku’s chakra in the Sealed Room ? We’re in a load of trouble if he goes outside.
We have to stop him at all cost. You have to fool him, Iruka !

Iruka : Huh … Yeah. There are beasts that possess Kyuubi’s chakra, it seems. On this island, animals that possess Kyuubi’s chakra
aren’t that rare. If you go out, they will communicate with your Kyuubi go berserk, we can have that.
So please, stay inside.

Naruto : Is that why Captain Yamato didn’t return ?

Iruka : Yes, you know that the Mokuton can somehow control Kyuubi’s chakra, of course.

Naruto : …

Iruka : Then … come with me inside.

Naruto : I remember that Motoi said that Bee managed to tame all the beasts here and he became their king.
I remember the fist greeting. He didn’t lie.

If animals go berserk, I can restrain them. Let me try.

Iruka, Nara dude and Gen : …

Naruto goes Sennin Mode and start to dash thru Iruka and the others.

Nara dude : Naruto must go outside !

Akimichi guys : Right ! *they appear right in front of Naruto*

Sage Naruto attack the Akimichi guys. Both Akimichi are seen flying outside the Waterfall of truth. Naruto’s foreheard protector is blown off.

Naruto retrieves his foreheard protector.

Nara dude : Yes. I got him with Shadow Bind.

Naruto : !!

When the Shadow get Naruto, he can see images of his friends fighting on the battlefield.

He see Kakashi and Guy fighting. He see Sakura and the Healing Team.
Shikamaru’s Team fighting Kakuzu. Kimimaro tearing ninjas left and right. He see a lot of Zetsu fighting.

Naruto : What the f…

Iruka : …

Naruto : What the hell is going on ?

Iruka : This is war. We’re under attack from Madara’s forces.

Naruto : !!?

Gen : Hey, Iruka what are you …

Iruka : Gen, I don’t think lying will do much good. Naruto isn’t that stupid.
I think we have a better chance by talking with him honestly.

Naruto : All my friends are fighting for their lives, why are you keeping me hidden here ?

Iruka : Because the whole point of this war is to protect you.

Naruto : ??

Iruka : Madara is going full force on this war. He’s using everything he can to get The Kyuubi inside you, and the Hachibi inside Killer Bee.
In this war, Everyone is risking their lives to protect you.
Naruto, you have to be patient, trust your friends and wait.

Naruto : …

Naruto remembers his talking with Nagato about “War is hell” and stuff.

Iruka : So … Let’s go back to …

Naruto : I’m going to finish this whole war myself. All this pain and sadness are mine to bear.
It’s my duty !

Iruka : Didn’t you hear me ? Kyuubi is inside you. It’s no just about you, Naruto.

Naruto : You were the 1st one to aknowledge me as Naruto and not just as Kyuubi …
Then why ? The only thing you’re talking about is the Kyuubi. You don’t seems to trust me or even notice me at all !

Iruka : Stop acting like a spoiled child, to me you are …

Naruto and Iruka are both panting.

Naruto remembers when he saved Iruka from Mizuki. Iruka said “He is … He is a superior student that I aknowledged.
He’s no monster fox. He’s Uzumaki Naruto from the leaf village.

Iruka : You are one of my most treasured student. One who is like my younger brother to me.

Naruto’s Sage Mode vanish.

Iruka : If you fight, you will be targeted. It’s not like I want you to go in such a dangerous place. You don’t have to take that burden.

Naruto : I’m no longer the kid I used to be. I’m stronger now. Don’t you remember you’re the one who gave me that forehead protector ?

Iruka picks Naruto’s forehead protector.

Gen : Hey, Iruka.

Iruka stands up in front of Naruto, returns his forehead protector and use a barrier ninjutsu.

Iruka : This is a no. I will never let you pass.

Naruto goes RS Mode.

Naruto : I told you I’m strong now. You can’t keep me restrained with a barrier of that level.

Naruto Capítulo 535: la persuasión de Iruka
Para Naruto él es el más fuerte barrera.

Español:

Naruto: Iruka-sensei, ¿qué estás haciendo en esta isla remota?
Iruka: Jeje ... Hemos venido aquí porque se nos dio la misión de venir y ayudar. Esta isla fue en
gran peligro, o eso he oído.

Naruto: Entonces ... ¿Por qué no puedo salir a la calle?
Iruka: Desconocida bestias y animales aparecieron aquí, tenemos que conseguir un arreglo en lo que son y ...

Naruto: me sentí fuera del chakra del Kyuubi, se relaciona esto con lo que estás hablando?

Gen: ¿Se sintió chakra Kinkaku y Ginkaku en la habitación sellada? Estamos en un montón de problemas si se va fuera.
Tenemos que detenerlo a toda costa. Tienes que engañarlo, Iruka!

Iruka: Eh ... Sí. Hay bestias que poseen chakra de Kyuubi, lo que parece. En esta isla, los animales que poseen chakra del Kyuubi
no son tan raros. Si usted sale, que se comunicará con su loco Kyuubi ir, podemos tener eso.
Así que por favor, manténgase en el interior.

Naruto: ¿Por eso el capitán Yamato no retorno?

Iruka: Sí, usted sabe que el Mokuton de alguna manera puede controlar chakra de Kyuubi, por supuesto.

Naruto: ...

Iruka: Entonces ... ven conmigo dentro.

Naruto: Recuerdo que Motoi dijo que Bee conseguido dominar todas las bestias aquí y se convirtió en su rey.
Recuerdo que el puño de felicitación. Él no mintió.

Si los animales se vuelven locos, que puede contener. Déjame intentarlo.

Iruka, amigo Nara y Gen: ...

Naruto va Sennin Mode y empezar a tablero a través de Iruka y los otros.

amigo Nara: Naruto debe salir a la calle!

Akimichi chicos: ¡Muy bien! * Aparecen justo en frente de Naruto *

Naruto sabio atacar a los chicos Akimichi. Ambos Akimichi se ven volando fuera de la cascada de la verdad. protector de foreheard de Naruto es arrancado.

Naruto recupera su protector foreheard.

Nara amigo: Sí. Lo tengo con Shadow Enlazar.

Naruto:!

Cuando la sombra obtener Naruto, puede ver imágenes de sus amigos luchando en el campo de batalla.

Él ve Kakashi y Guy lucha. Él ve Sakura y el equipo de curación.
Equipo de Shikamaru lucha contra Kakuzu. ninjas Kimimaro lagrimeo izquierda y derecha. Se ve mucho de la lucha contra Zetsu.

Naruto: Lo que el f ...

Iruka: ...

Naruto: ¿Qué diablos está pasando?

Iruka: Esto es la guerra. Estamos bajo el ataque de las fuerzas de Madara.

Naruto:!?

Gen: Hey, Iruka lo que son ...

Iruka: Gen, no creo que mentir hará mucho bien. Naruto no es tan estúpido.
Creo que tenemos una mejor oportunidad de hablar con él con sinceridad.

Naruto: Todos mis amigos están luchando por sus vidas, ¿por qué me mantiene oculto en esta lista?

Iruka: Debido a que el punto central de esta guerra es para protegerlo.

Naruto: ¿?

Iruka: Madara va la fuerza en esta guerra. Está usando todo lo que pueda para conseguir el Kyuubi dentro de ti, y el Hachibi dentro de Killer Bee.
En esta guerra, todo el mundo está arriesgando sus vidas para protegerlo.
Naruto, tienes que ser pacientes, confiar en sus amigos y esperar.

Naruto: ...

Naruto recuerda sus conversaciones con Nagato sobre "La guerra es el infierno" y esas cosas.

Iruka: Entonces ... Vamos a volver a ...

Naruto: Yo voy a terminar toda esta guerra a mí mismo. Todo este dolor y la tristeza son las minas de soportar.
Es mi deber!

Iruka: ¿No me oyes? Kyuubi está dentro de ti. No es sólo por ti, Naruto.

Naruto: Tú fuiste el primero que me enviaremos una confirmación como Naruto y no sólo como Kyuubi ...
Entonces ¿por qué? Lo único que estamos hablando es el Kyuubi. Usted no parece confiar en mí e incluso me aviso a todos!

Iruka: Deja de actuar como un niño mimado, que me estás ...

Naruto y Iruka son jadeando.

Naruto recuerda cuando salvó a Iruka de Mizuki. Iruka dijo: "Él es ... Él es un estudiante superior que PARADA.
No es un zorro monstruo. Él es Uzumaki Naruto de la aldea de la hoja.

Iruka: Usted es uno de mis estudiantes más preciados. Aquel que es como mi hermano pequeño para mí.

Sabio de Naruto modo desaparecen.

Iruka: Si usted lucha, que se destinará. No es como yo quiero que te vayas en un lugar tan peligroso. Usted no tiene que tener esa carga.

Naruto: Ya no soy el chico que solía ser. Soy más fuerte ahora. ¿No te acuerdas tú eres el que me dio ese protector de la frente?

Iruka protector de picos de Naruto frente.

Gen: Iruka Hey,.

Iruka se pone de pie en frente de Naruto, vuelve su protector de la frente y el uso de una barrera de ninjutsu.

Iruka: Esto es un no. Nunca te dejará pasar.

Naruto va RS modo.

Naruto: Te dije que soy fuerte ahora. Usted no puede mantenerme sobrio, con una barrera de ese nivel.

0 comentarios:

Publicar un comentario

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Blogger Theme by Lasantha - Premium Blogger Templates | Affiliate Network Reviews